Followers

Monday, June 17, 2013

Accident on 4th Mac 2013 Part 1

Baru balik ambil and hantar isteri dari tempat kerja and class. Very-very tired but sayang isteri punya pasal sangguh also since isteri pun sudah mengandung 4bulan hahaha.. Still teringat kejadian accident yang terjadi kepada kami last mac maybe sudah suratan takdir..

Bermula awal 6.50pagi dari rumah kami bertolak menaiki motosikal kerana kereta wife bateri kong.. Baru lebih kurang 1km dari rumah kereta wira dari arah bertentangan main masuk je dan terlanggar kami.. Tercampak kami berdua..


b4 operation
on the way to the operation theater
Kereta yang melanggar kami remuk bahagian depan and motor saya juga sakit teruk hahaha..saya menjerit meminta pertolongan dari akak-akak di situ untuk memberi bantuan kepada isteri saya..sayang isteri baru kawen 4bulan..orang ramai cuba meminta saya bergerak ke arah tepi jalan since saya block jalan.. tapi tengok kaki kanan saya tidak lagi mampu bergerak..sah patah..

Call agent insurance saya En. R. memaklumkan saya mahu admit di DEMC Shah Alam.. call mama nasib la ada bawa hp nokia...kalo tidak tak tahu la..kadang-kadang hp murah-murah ni yang bagus.. saat kecemasan bateri smart phone abis boleh pakai nokia..

Tunggu punya tunggu mama sesat akhirnya ketemu kami. Orang ramai mahu hantar ke pusat kesihatan Meru tapi since saya ada bad history dekat sana and hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang so sanggup bersabar untuk ke DEMC. Isteri tak kisah hospital mana-mana. Kebetulan selepas kami berkahwin saya terus sahaja dapatkan medical card Pru BSN dari Mr. R.

Alhamdulillah saat macam ini memang medical card berguna. Dia staff government memang masuk hospital government lah kalau tidak..

Bersambung di part seterusnya...

No comments:

Post a Comment